Datum objave: 11. ožujka 2024.

Erasmus+ dani

Erasmus+ dani su dani kada kroz radionice, posjete tvrtkama i sajmovima pripremamo učenike za mobilnosti u sklopu Erasmus+ projekata naše škole. Ove godine naši učenici odlaze na stručna usavršavanja u Španjolsku (Robotika i mehatronika), Njemačku (E-buggy) i Bugarsku (Iskustvena nastava).

O. Erasmus+ dan je održan  u srijedu 29.11.2023. u Srednjoj strukovnoj školi Velika Gorica kada je održana Završna konferencija i specijalizirani sajam RCK u strukovnom obrazovanju u strojarstvu Industrija 4.0. Učenici su imali prilike vidjeti nove strojeve i opremu za CAD/CAM/CNC sustave, robotiku i  aditivne tehnologije uz moderiranje i pratnju nastavnika Lidije Samac, Nikole Kamenarića i Branka Gretića.

1. Erasmus+ dan održan je u utorak, 6.2.2024. Nakon međusobnog upoznavanja učenika i nastavnika u pratnji, učenici Marko Pelesk (sudjelovao je u mobilnosti u Italiji)  i Petra Batinić (sudjelovala je u mobilnosti u Sloveniji)  podijelili su svoje Erasmus+ iskustvo. “Sam, a s drugima“ radionica je koju je vodila pedagoginja Doris Barišec i s učenicima prošla sve pedagoške segmente. Na kraju su učenici I pedagoginja izradili Pravilnik o ponašanju na mobilnosti. Snježana Pavunec, prof.biologije je kroz radionicu “Zašto Green?” pojasnila učenicima što je zeleno putovanje, kako smanjiti emisiju CO2, kako CO2 izaziva efekt staklenika, zašto je globalno zatopljenje pogubno za sav živi svijet i samu Zemlju te kako svatko od nas može smanjiti svoj ugljični otisak. Stručne radionice za učenike strojarskih i elektrotehničkih usmjerenja održali su nastavnici Lidija Samac, Krešimir Skupnjak i Nikola Kamenarić gdje su upoznali učenike sa svim zadacima, aktivnosti I ishodima učenja koje ih očekuju na stručnoj praksi. Stručne radionice  “Uvod u iskustvenu nastavu”  i “Što ću učiti i naučiti?„ održale su nastavnice Lucija Labaš i Dubravka Horvatić. Naglasak na radionicama bio je na planu i programu rada te izradi dnevnika učenja koji ih čeka na mobilnosti.

2. Erasmus+ dan održan je u ponedjeljak, 26.02.2024. Na radionici  “Financijska pismenost!” koju je vodila nastavnica Tijana Golak učenici su dobili kombinaciju znanja, vještina, stavova i ponašanja potrebnih za donošenje ispravnih financijskih odluka, prvenstveno kako upravljati danim džeparcem za vrijeme mobilnosti. Radionicu „Usporedba povijesti i geografije Hrvatske, Njemačke, Španjolske I Bugarske“  vodila je nastavnica Marijana Baksa u cilju jačanja percepcije prostora i prostornih odnosa, stvaranje osnove za upoznavanje različitih mjesta i područja te njihovih lokacija. Kulturološke radionice “Razlike u kulturi Hrvatske, Njemačke i Španjolske«  za učenike strukovnih zanimanja vodila je nastavnica Milena Hruška, gdje su se učenici kroz kviz i prezentaciju upoznali s pojmovima kulture, odnosno naučenim obrascima mišljenja, osjećanja i djelovanja, kao i materijanim objektima Njemačke i Španjolske.  “Razlike u kulturi Hrvatske i Bugarske”  vodile su nastavnice Lucija Labaš i Dubravka Horvatić gdje su se učenici upoznali s pojmom kultura, univerzalnim sastavnicama kulture te kroz igru ulogu i igru asocijacija prikazali važnost pojma  tolerancije i poštivanja različitih kulturoloških obrazaca.

3. Erasmus dan  održan je u utorak, 5.3.2024. Učenici su učili njemački I španjolski jezik kroz aplikaciju Doulingo pa smo uz pomoć učenice 4.b razreda Irene Grdan  provjerili njihovo znanje jezika kroz kviz koristeći slušanje, govorenje i čitanje na njemačkom i španjolskom jeziku.  Nastavnica Lucija Labaš je s učenicima prošla kroz Pravilnik o ponašanju u srednjoj školi Rayko Tsonchev i učeničkom domu gdje će učenici boraviti.

Učenici koji odlaze na mobilnost u Njemačku i Španjolsku  posjetili su tvrtku Ivanićplast u pratnji nastavnika Lidije Samac i Krešimira Skupnjaka gdje su vidjeli automatizirani proces proizvodnje uz pomoć robota.

Na radionici “Igre upoznavanja” učenica 4.a razreda, Petra Batinić podijelila je svoje iskustvo kroz “Igre probijanja leda” i moderirala radionicu svim učenicima koji odlaze na mobilnost na edukativan I zabavan način s ciljem međusobnog upoznavanja I jačanja timskog rada. 

Učenici koji odlaze na mobilnost u Bugarsku su s nastavnicom Lucijom Labaš osmislili vlastite “igre probijanja leda” koje će prvi dan na mobilnosti predstaviti domaćinima u Bugarskoj I na taj način se povezati s drugima I potaknuti produktivno okruženje za učenje, aktivno sudjelovanje te se pripremiti za suradnički grupni rad.

Lidija Samac, voditeljica Erasmus+ projekata za strukovno obrazovanje i osposobljavanje

Lucija Labaš, voditeljica Erasmus+ projekata za odgoj i opće obrazovanje

Izvor: Lidija Samac

Pročitajte još

Šumoborci

Šumoborci

Učenici naše škole ponovno sudjeluju u kampanji „Šumoborci“, projektu Saveza izviđača Hrvatske, agencije HEARTH i Hrvatskih šuma, čiji je konačni cilj sadnjom drveća smanjiti utjecaj CO2.

Skip to content