Učenici trećeg razreda ekonomskog usmjerenja, 6. studenog 2025., na izbornoj nastavi Upravljanje prodajom, pod vodstvom nastavnice Silvije Svetoivanec-Marinčić, demonstrirali su proizvode koje su samostalno osmislili. Demonstracija se smatra najučinkovitijim sredstvom komunikacije koje kupcu omogućuje da proizvod vidi, zainteresira se za njega te ga poželi i kupiti. Svaka grupa imala je jedan ili više proizvoda koji su prezentirali na kreativan način pred razredom.
Tako su jedni izabrali predstaviti prirodnu kozmetiku te prilikom prezentacije miješali su sastojke kozmetike; npr. za sjajilo za usne koristili su crveni preljev za kolače i gustin, za olovku za obrve pomiješali su aktivni ugljen i vodu, a za kraj svojom bio kozmetičkom linijom našminkale su svoju kolegicu.
Druga je grupa izabrala prodaju pekarskih proizvoda te su donijele domaće slatke dvobojne kiflice koje su prisutni degustrirali. Djevojke su objasnile zašto su bolje od konkurencije i po čemu su prepoznatljive na tržištu. U skladu s prezentacijom imali su i dobro osmišljen marketinški plan.
Treća je grupa predstavila studio za tetoviranje. Opisali su na koji način se ono provodi, kakve igle za tetoviranje postoje, koliko je potrebno vremena za tetoviranje te kakva je zaštita potrebna.
Četvrta je grupa igrom uloga pojasnila i dala prijedloge za poboljšanje svoje pozicije na tržištu u odnosu na konkurenciju u prodaji mobilnih uređaja. Izveli su pravi poslovno-komični igrokaz te zorno prikazali sastanak u tvrtki.
Osim što su usvojili na zanimljiv i kreativan način sadržaje osobne prodaje iz izbornog predmeta Upravljanje prodajom, istovremeno su ostvarili i ishode iz premeta Hrvatski jezik iz područja medijske kulture.
Izvor: Silvija Svetoivanec-Marinčić i Ivana Dite











