Gimnazijalci 2.A i 2.B svoju terensku nastavu krajem travnja proveli su u čarobnoj Italiji. Prvog jutra nakon laganog obilaska Sea Worlda i pažljivog promatranja i fotografiranja biljnog i životinjskog svijeta završila je nastava Biologije te ulaskom u zabavni park Gardaland započela cjelodnevna nastava TZK-a i građanskog odgoja. Gardaland kao najveći zabavni park ovog dijela Europe iz godine u godinu obogaćuje svoje sadržaje pa je to bila prilika za testiranje vlastite hrabrosti i izdržljivosti te podizanje adrenalina i učenika i njihovih nastavnika. Netko više, netko manje, no svi bar nešto, isprobali su desetine atrakcija poput Raptora, Blue tornada, Mamutta ili Jumanjija. Najdraže i po nekoliko puta ☺ Na kraju dana zajednički je zaključak bio da nikad nisi preodrastao za Gardaland ☺
Umorni i sretni večer i noć smo proveli družeći se i odmarajući u hotelu blizu Verone, a nakon doručka autobusom i brodom stigli u uvijek posebnu Veneciju. Putem nas je pratila kiša no ni ona nije mogla pokvariti doživljaje. Po dolasku na impozantan Trg svetog Marka vodička nam je ispričala pregršt povijesnih činjenica o Veneciji upotpunivši ih zanimljivostima tipa: zašto je prolazak između stupova pored Duždeve palače nesreća ili zašto se kaže: „Vidjet ćeš ti koliko je sati“ ☺ Možda je i svaka njena zanimljiva upadica bila razlog zašto su naši nastavnici u pratnji, razrednici Snježana Pavunec, Franjo Baković te profesorica Anita Jurina, pucali od ponosa jer naša vodička Branka nije mogla prestati hvaliti naše učenike. Koliko je ta pohvala velika govori vam njena izjava da „nikad nije vodila pažljivije, pristojnije i divnije srednjoškolce“!
Vesela ekipa je po prestanku kiše posjetila još predivan Ponte di Rialto, kupila poneki suvenir, isprobala odličan talijanski gelato i sjetno krenula kući slažući dojmove. U Veneciji su imali i zadatke i odradili dio tzv. kombinirane nastave iz Matematike. Točnije, dio na terenu jer je bilo potrebno fotografirati građevinu koja ih se dojmila dok će zadatke vezano uz matematičke proračune odraditi kod kuće. Slično je i s Fizikom za koju će odraditi zadaću, izračunati brzinu toka vode u kanalima različitih širina. Budući naši učenici baš i nisu talijanski govornici bila je ovo prava prilika za svakodnevno vježbanje engleskog i njemačkog jezika. A tek latinski jezik… Njega su sretali na svakom koraku na uličnim natpisima i tablama, proučavali ga i spretno prevodili. Dobrobiti ove terenske nastave za sve nastavne predmete moguće je nabrajati unedogled pa ćemo stati na onome što je uz gradivo izuzetno važno – da smo postali još povezaniji i još bolji prijatelji jedni drugima.
Izvor: Anita Jurina









