
Arhiva stare web stranice škole
~ V i j e s t i ~
JAVNI POZIV ZA ORGANIZACIJU VIŠEDNEVNE IZVANUČIONIČKE NASTAVE, 7/2025., Italija
Obrazac-Visednevni-Italija-2.f-2.dPreuzmi
Izvanučionička nastava u Ljubljani – Muzej čokolade i adventski ugođaj
U petak, 12. prosinca 2025. godine, učenici 2.I, 3.I i 4.I razreda (smjer komercijalist) Srednje škole Ivan Švear Ivanić Grad sudjelovali su u izvanučioničkoj nastavi u Ljubljani.
Izvanučionička nastava u Ljubljani – 3.E i 3.G
Izvanučionička nastava za učenike 3.E i 3.G razreda održana je 4. prosinca 2025.
Učitelji koje pamtim
Na 4. međunarodnom literarnom natječaju „Ljepota zavičajne riječi 2025.“ sudjelovala je učenica 3.I razreda, Tihana Benko, predstavivši svoj literarni rad pod naslovom „Učitelji koje pamtim“, nadahnut stvaralaštvom Mate Lovraka.
7th Millennial Competition in Creative Industry
Naša učenica 3.I razreda Tihana Benko sudjelovala je na međunarodnom 7th Millennial Competition in Creative Industry gdje je u okviru sektora baštine i dizajna odabrala temu „Glagoljica“ te predstavila projektno rješenje pod nazivom „Slovo identiteta“.
ERASMUS +: PRIVREMENI REZULTATI DRUGOG KRUGA NATJEČAJA, Program: Akreditacija za odgoj i opće obrazovanje, Rumunjska i Portugal
Privremeni-rezultati_intervju-Rumunjska-i-PortugalPreuzmi
Javni poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave – Italija, Švicarska – 6/2025.
Obrazac-Visednevni-Italija-Svicarska-6-2025Preuzmi
Obavijest agencijama: Organizacija višednevne izvaučioničke nastave – Italija, 4/2025.
Povjerenstvo za otvaranje ponuda za višednevnu izvanučioničku nastavu razreda 3.i u Italiju, sastalo se 16. prosinca 2025. godine. Na Javni poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave pristigla je jedna ponuda. Uvidom u istu, Povjerenstvo je utvrdilo da...
Obavijest
Zbog korištenja godišnjeg odmora, tajništvo i administracija Škole ne rade od 22.12.2025. do 02.01.2026. godine. Slijedom navedenog, u navedenom periodu neće se izdavati duplikati svjedodžbi, niti će biti moguće podnijeti zahtjev ili izvršiti uplatu.




